11 maj, söndag

Vi hade en jättetrevlig kväll igår med våra vänner. Vi åt hela tiden kändes det som så var mätt hela kvällen!

Det blev den klassiska toast skagen till förrätt.
Till varmrätt så grillade killarna & till det hade jag gjort potatisgratäng med parmesansås & bea.

Sen blev det nutella semifreddo till efterrätt. Den var faktiskt jättegod så den kommer jag göra om :)

Sen var det daga för esc! Herregud så katastrof dåliga låtar i år.
Dom jag ändå tyckte var mest okej var danmark, grekland & frankrike.

Men sanna, ojojojoj, 3e plats det trodde jag aldrig! Men för att döma alla andea var hon bäst & förtjänade en tredje plats!

Vinnaren, transan & österrike. Låten var helt värdelös & att vinna på grund av politik & sånt där i en musiktävling tycker jag inte är okej! 

Det är bra & fint att europa är överens om frihet & jämställdhet men det var det enda dom tänkte på igår & glömde tävlingen. Så fel låt vann!

Dennis & sofie åkte väl hem vid halv ett någon gång & då stupade vi i säng.

Idag är det söndag & det ska utnyttjas till max, inte göra ett smack!
Jo vi måste slänga lite saker i containern.
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0