11 juni, onsdag

Jennifer kom hit vid nio imorse, då åkte vi & handlade direkt sen till ikea & lämnade tillbaka lite saker som inte fick plats i garderoben.

Sen åkte vi till drottningholm för lite picknick. Perfekt väder, en aning varmt men funkade när solen gick i moln.
Men vi har haft så mysigt & pratat om allt!

Hoppades få se någon kunglighet då prinsessan Madeleine fyller år idag men icke..

Kom precis hem & jennifer har åkt. Nu blir det vila i soffan sen ta tag i garderoben & tvätt.















Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken härlig dag du och Jennifer hade 👍❤️❤️🍴🍗🍖 fina bilder

2014-06-11 @ 14:08:23
Postat av: Anonym

Hon fyllde år igår 🙈🙈 vart är linnet igrån? Sitter ju skit bra!

Svar: Haha jag trodde det men tycker jag läste någonstans idag att hon fyllde så tänkte jag hade fel🙈 oops illa av mig! Det är vanligt basic från hm 😊
louise

2014-06-11 @ 15:39:49
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se
Postat av: Anonym

HHa ja kändisbebisar la ut men skrev sen att hon tog fel på dag😂 jaha 🙈 set så bra ut vid bh-n 😍

Svar: Haha jäklar då🙈 skulle gått på magkänslan 😉 ja har haft dom hela graviditeten jättesköna!:)
louise

2014-06-11 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0