Mys

Det har varit en jättelugn & skön dag för oss idag. Filippa sov en halvtimme i vagnen, sen somnade hon igen & jag bredvid henne, hon sov över två timmar.

Sen åkte vi hem mot stockholm & då somnade hon i bilen igen & sov 1,5 timme.

När vi kom hem myste vi ner oss i soffan framför maleficent (tror jag den hette), med massa gott sen igår, jättebra film!

Sen kollade vi tv & myste med vår lilla älskling som charmar oss hela tiden, man får aldrig nog. Filippa somnade sen vid åtta & jag la ner henne i vaggan vid nio sen vaknade hon till men då tog jag upp henne så fick hon somna vid mig medans jag satte igång en film, the other woman, så jääkla bra!

Nu är jag så trött att ögonen går i kors! Ska sova nu & imorn ska jag börja göra dopkorten redo för att postas, dom kom
Idag, vi blev så nöjda!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0