Prommis

Daniel & jag gick ut & gick en promenad efter middagen. Jag vill hitta bra promenadsträckor att gå här omkring.

Så vi gick ner mot vattnet & där hittade vi ett fint litet slott vid vattnet & sen gick vi längs vattnet & vidare.

Det är bra att jag kommer ut & rör mig, men jag ska ju inte sticka under stolen med att det bara var skönt & bra, väääääldigt jobbigt i backarna haha!

Ganska tungt med en stor mage haha! Daniel den jäkeln tyckte jag skulle rappa på haha! Fy säger jag bara ;)

Nu ska vi ta oss en dusch & sen se en film.
Jag har varit duktig & hunnit tvätta sängkläder med idag!







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket härligt ställe det ser ut o va 😃 hur långt bort är det från er

Svar: Inte alla långt kanske max tio minuter :)
louise

2014-04-14 @ 20:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0