14 september, lördag

Jag kollade ett avsnitt av new girl igår sen tänkte jag se en film, jag såg ungefär tio minuter sen somnade jag, säkert runt halv elva tiden.

Kvart i två ringer daniel & säger att han är påväg hem, då hade jag somnat med alla ljus tända. Jätteläskigt ju!

Imorse sov jag till åtta typ, gick upp vid halv nio & har tagit hand om två stora sopsäckar med rentvätt som min bästa farmor hjälpt oss med.

Jag har diskat, bäddat & tvättar en maskin nu. Tänkte hoppa in i duschen & ta med mig daniel upp & handla :)

Idag kommer jonas, marie, ebba & agnes hit :) dom vill kika hur vi bor trots att vi inte är helt klara, men ska bli kul att få hit dom ändå :)

Ikväll är vi bjudna på middag i norrtälje hos våra fina & underbara vänner ❤





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0