6 oktober, söndag

Kvällen med min familj var helt fantastisk igår.
Vi åt middag på biztron, allt smakade hur bra som helst, riktigt bra ställe!

Jag åt en hummersoppa med calvados & västerbottenbrioche.
Till varmrätt åt jag lammrostbiff med potatisgratäng & olika såser.

Till förrätten drack vi bubbel & sen beställde vi in en flaska rött.
Till efterrätt blev det baileyskaffe & irishcoffee med tryffel.

All mat & dryck var supergott, så om ni är i uppsala någon gång kika in på biztron.

Ludde lämnade oss efter middagen men mamma, pappa, jag & daniel gick till edenbergs & drack lite drinkar.

Hade jättetrevligt bara & umgicks.
Gibben, pappas kompis kom förbi också, kul att träffa han med.

Sen blev det en vända in på oktoberfesten sen åkte daniel & jag hem med sista pendeln, 00.26.

Vi tog taxi från väsby så var hemma vid halv två typ.

Bästa dagen & kvällen igår, tack älskade bästa familj ❤

Jag ska röra mig till jobbet snart, 10-15 jobbar jag idag. 

















Kommentarer
Postat av: mamma

så härligt att få skämma bort er ibland, dom bästa

2013-10-08 @ 07:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0