27 november, onsdag

Bella, noel & jag hade en bra eftermiddag & kväll igår. Det blev mest julpynt shopping men även innerkuddar & massa ljus.

Det blev även julbord på ikea, det smakade riktigt bra ;)

Sen var det dags för match. Herregud vilka pinsamma morsor som satt & skrek, över femtio år & skriker som 14åringar, usch så pinsamt!

Skönt med vinst ialla fall, 7-2.
Vi var förbi anita & lämnade hennes bil så vi var sena hem.

Alldeles för lite sömn inatt & jag känner mig mer död än levande.

Men det är bara gilla läget!
Jobb idag sen ikväll ska johanna & jag strosa på stan & köpa någon julklapp, äta middag & sen på vipkväll på lexington.

Bra onsdag med andra ord!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0