Fotbollsfru för en kväll

När jag kom till norrtälje gick jag hem till fabbe, bella & noel. Det blev mys med
den lille plutten ett tag & sen åt vi midda med daniel på en pizzeria :) det blev kebabsallad ;)

Sen åkte bella, jag & noel runt & leta syrener haha, sen vidare för att hämta stina. Halv åtta började killarnas match, daniel mot johnny & fabbe ;)

Det var jättemysigt att sitta ute i bara i tröja på en filt & titta på fotboll, sååån härlig känsla :)

Sen åkte vi hem & gick in på coop snabbt & sen vidare till vällingby för att hämta städsakerna. Då kom två polisbilar & ambulans & stängde in oss, så där stod vi ett litet tag tills vi kom på att vi kunde köra ut via trottoaren & gräsmattan.

Nu är vi hemma & jag ska sova, är riktigt trött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0