Andra avenyn

Jag & anita tog en runda på k5 idag uppe vid centrum, tror ni inte dom har fått dit lexington!!! Herregud det här är ju livsfarligt! Tur nog hade dom inte så mycket inredning, men dom har ju jackan jag vill ha..

Det roliga var att jag sa till anita att det jag saknar i vällingby centrum är lexington, sen har dom precis öppnat där, så coolt haha!

Efter det åkte jag hem, skulle gått på daniels match ikväll med jennifer men hon kunde inte..
Så jag har tvättat & drömt mig bort på internet med inredning & grejs.

Jag har också kollat andra avenyn heeela kvällen!
Ätit lussebulle med varm choklad & grädde :)

Just det!! Det började brinna i min onepiece idag! Hjäälp vad rädd jag blev men jag släckte det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0