29 mars, långfredag

Kvällen igår med therese & mats var jätterolig & trevlig! Vi började med lite bubbel sen blev det förrätt, varmrätt, efterrätt & ostbricka..

Menyn var följande.

Förrätt, västerbottengratinerade pilgrimsmusslor med smörstekta trattkantareller & sparris.

Varmrätt, ugnsstekt beef chuck shoulder med dillkokt färskpotatis med staffans bearnaise & en grekisk sallad.

Efterrätt, minipavlova med hemlagad maräng & hemlagad lemoncurd med färska jordgubbar.

Om jag får säga det själv så var det riktigt gott!
Vi drack många goda viner till alla rätter..

Vi skratta & höll på till halv två typ sen var det dags att sova för min del :)

Jag ska strax röra mig mot jobbet, idag jobbar jag 8-16, jag är själv första tre timmarna, det suuuuger! Men hoppas dom går fort & att det är lugnt :)

Ikväll ska vi åka hem till ante & amanda på middag, ska bli sååå trevligt! :)

Bilder från igår kommer sen, jag har tagit kort med systemkameran :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är helt otroligt duktig min bästa bästa Louise, va kul att ni fick en bra kväll

2013-03-29 @ 08:02:35
Postat av: Chubby

Du är så jäkla bra helt ärligt! <3 mums!

2013-03-29 @ 12:45:41
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: Kerstin

Du är redo för Halv åtta hos mig Louise :-)

2013-03-29 @ 16:16:44
Postat av: Louise

Men så söta & snälla ni är hihi! <3

2013-03-29 @ 17:17:43
URL: http://Louisebj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0