New years eve

Vår kväll & dag igår var helt underbar, alldeles perfekt & lagom!
Dock drog sig patric & jessica sig ur i sista sekund..

Killarna kollade hockeyn & jag & bella förberedde all mat för kvällen & satt & pratade om massor..

Vi fixade till oss & mötte killarna i couronne, bella överraskade rejält & fick alla att tappa hakan, speciellt killarna ;)

Vid halv sju serverade vi vår toast skagen, en väldigt generös & vacker sådan..
Efter förrätten ägde couronne matchen rum.

Vi hade kul & tiden rann iväg & vår varmrätt serverades efter halv tio.
Till varmrätt åt vi smördegs- & vitlöksostfylld inlindad fläskfile med potatispure, chilibearnaise, rödvinsås & baconlindad färsk sparris. Till det drack vi ett gott & mastigt amaronevin..

Vi drack även en riktigt fin champagne jag köpt för att prova, riktigt god!

Tiden rann som sagt iväg för vi hade så trevligt.
Killarna badade tunna & jag & bella satt & prata sen närmade klockan Sig tolv..

Vi skulle få upp alla fem killar upp ur tunnan på sju minuter, fixa skumpa & shotar, å vi hann!
Dom sköt raketer i badbyxor hihi!

Sen släppte jag & bella upp såna där vita ballonger typ. En gick inte men den andra drog iväg med en jädrans fart!

Jag & bella gick In & värmde oss efter & började med förrätterna, mintkrokantpannacotta, själva vid halv två. Grabbarna fortsatte partyt i tunnan!

Bella, fabbe & dyland åkte väl hem efter två & jag gick & la mig då.

Vi hade det bästa nyåret med underbara fina människor!
Det var alldeles perfekt & jag & bella fick så mycket beröm för vår meny!

Vi hade så mycket mat & chips & ost & kex kvar eftersom vi blev fyra mindre haha, så det finns chips för en månad kvar!!

Men tack alla för finaste nyåret!

Bilder från systemkameran kommer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0