Kalas & asianfood

Det var fullt hus här idag, lika trevligt som alltid! Det var ju jvm final också & jag hade såklart rätt i hur matchen skulle sluta, klarar inte av att se blir såååååå arg & frustrerad!

Alla åkte väl runt femtiden & då röjde vi upp lite snabbt sen åkte jag, daniel & danne till bromma för att köpa mat.
När jag kollar i väskan hitta jag inte plånboken, då förstof jag direkt att jag glömt den i mamma & pappas bil, vilket jag hade :(

Men danne fick betala & vi åkte hem & åt gott!
Pad thai & sushi, mmm! Sen godis & ost.

Har kollat film fram tills nu & grabbarna kollar olika klipp & skrattar.. Jag måste sova, ska upp tidigt imorn!

Tack världens bästa lillebror som åkte hit & lämna min plånbok! Förlåt för krånglet mamma & pappa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0