21 januari, måndag

Idag åkte vi longtailbåt till freedom beach, jag var där för fem år sen sist med familjen & stensson.
Det är en jättefin liten strand.

Vi låg på handdukarna på stranden & fick betala för det, sjukt dåligt. Men men vad gör man?

Vi solade & bada sen blev det volleyboll med några turkar från tyskland. Vilka smörare haha hjääälp!
Jag coachade ;)

Vi var på hotellet vid fyra & då blev det en drink i poolbaren sen simmade vi runt & bubblade lite också, så mysigt :)
Vi fixade oss & vilade sen tog vi en drink i baren som vi blev bjudna på av hotellet..

Efter det promenerade vi till restaurang karlssons & mötte dom andra för middag.
Det blev trerätters med toast skagen, helstekt fläskfile med champinjonsås, rödvinsås med potatisgratäng & banansplit till efterrätt, såååååå gott! 225kr :)

Sen strosa vi runt bland alla stånd, sen fick vi krama therese & elin hejdå.
Jag är så glad att jag fick några dagar med therese här nere, hade gärna stannat några dagar till!
Men det ska ändå bli kul att åka till koh chang..

Nu ska vi packa & äta lite corners, nötter & dricka iste sen sova :) klockan ringer 4.50 imorn..

Vi flyger från phuket till bangkok 8.00 imorn sen minivan till koh chang så vi är framme sent på eftermiddagen, blir en lång resdag imorn!

Så får vi se hur jag kan blogga därifrån :)
Tack karon beach för denna gång, ses snart igen hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Chubby

Skönt att ni har det bra där borta mitt lilla hjärta! Saknar dig ta massa kort så jag får se och höra allt när ni är tbx <3

2013-01-22 @ 13:24:20
URL: http://Hihaters.spotlife.se
Postat av: mamma

låter så härligt och bra med alt, va bra att ni har det bra. Lycka till på nästa ställe, att de är lika bra eller bättre/puss kram

2013-01-22 @ 13:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0