21 april, söndag

 
 
 
Jag hade en jättebra dag på jobbet igår med mina fina kollegor. Ida & jag åt lunch ute i solen & fick njuta lite av solens strålar :)
 
Dagen gick fort & jag skulle hem & slänga mig i soffan & ta det lugnt helt ensam. Men då ringde mamma & pappa som var i stan på Hotell Rival & ville ha dit mig.
 
Så jag fick en jättemysig & fin kväll med mina föräldrar & björn & carina.
 
Jag har verkligen världens bästa föräldrar!
 
 
Vi drack goda drinkar & jag åt en god dessert som var apelsinmousse med italiensk maräng & rostade pistagenötter, så god!
 
Kvällen var som sagt uuuuur mysig & jag sov kvar på hotellet med mamma & pappa.
 
Idag började dagen med en rejäl frukostbuffe sen åkte jag till jobbet, idag jobbar jag 10-20. Så tråkigt att inte få njuta av det här vädret.
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt otroligt att du kunde komma och umgås med oss och dessutom att du fick en extra säng i Borat hotell rum ❤ jätte kul

2013-04-21 @ 13:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0