8 september, lördag

Igår när jag kom hem från jobbet så gick jag och daniel upp till systemet för att köpa lite mer rött vin..

Sen var emmilie och danne typ hemma hos oss så jag fick springa hem och fixa fördrinken haha !

Vi åt trerätters, till förrätt var det en räkbakelse med skagenröra, hovmästarsås och rökta räkor.

Varmrätt var parmalindad kycklingfile fylld med vitlöksost och egen klyftpotatis och fetacreme.

Efterrätt var färska jordgubbar med passionsfrukt, vaniljglass, maränger och lemoncurd..

Och till all denna mat drack vi fyra jättegoda rödviner, vi köpte lite dyrare viner för att lyxa till det lite!

Dom var jättegoda alla fyra, amarone vinet var otroligt gott!

Vi pratade om allt möjligt och drömde såklart oss bort till thailand, bara fyra månader kvar!!

Sen satt jag och emmilie och pratade om framtidsdrömmar :)

Ja vi kunde verkligen inte haft en bättre fredagskväll och sällskap!
Vid ett sa vi god natt!

Nu är jag påväg till jobbet, idag väntar jobb mellan 9-18, sen ikväll kommer min älskade therese hem till mig!!!
Ååh ska bli så mysigt vill att klockan ska bli 6!!

Bilder från gårdagen kommer sen! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

va duktig du är med mat och fixa....nån gen som går vidare, ha ha

2012-09-08 @ 10:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0