27 november, tisdag

Igår hade vi en riktigt mysig måndagkväll, vi åt massa tacos & sen handlade vi på coop & när vi kom hem kollade på SHM hos skavlan. Såååå heta, grrr!

Sen skulle vi titta på falkfilmen 107 patrioter, men jag somnade direkt typ..

Imorse fick jag sova till kvart i nio, underbart! Då låg jag kvar i sängen & bläddra igen lite kokböcker, perfekt start på min dag!

Sen blev det en prommis till coop & sen frukost med julskinka.

Vi började med lussebullar också så snart är dom klara det doftar ljuuuuvligt!!

Kolla in vår snygga kavel! Vi använde den tills vi kom på att det inte behövs till lussebullar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Gott, vad duktiga ni är då!! Får se om det finns nån kvar sen

2012-11-27 @ 11:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0