15 november, torsdag

Gick upp halv sex idag, duschade & sminkade mig. Jag ska strax ta mig mot jobbet. 7-16 idag med..
Jag skulle sett daniels match i rimbo men jag har ingen ork att åka dit & komma hem så sent.. Så jag åker hem & fixar för middagen imorn istället & tar det lugnt!

Alltså jag kan inte släppa zlatan. Klart vi visste att han var kung men han bevisar det ju bara gång på gång vilken stor jävla kung han är ! ! !

Dom där målen, det är konst!
& in your face till mina kollegor som sa att han är överskattad!! Ni har fel & jag rätt!



Kommentarer
Postat av: mamma

Bra sagt Louise om Zlatan , på dom bara , ha ha.
Och va hemma du och ta det lungt o gör middag, kram

2012-11-15 @ 07:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0