min dag

min dag har varit jättebra!
jag & anita åkte till kista galleria & kikade runt, jag hittade tre fina klänningar. sen en skjorta, shorts & väskaboomerang.

ojojo vad jag önskar jag kunde köpa allt jag ville ha!
men nu har jag verkligen inga pengar, vi får se vad jag får i lön om jag kan köpa mig skjortan jag velat ha så länge nu!

klänningarna känns onödiga, jag har ju så många, men dom är ju såååååå fina dom jag kikat på.
två från vila & en långklänning från rutm.fl.
ni hör ju, ett helt inlägg om vad jag sett som jag vill ha?
nej nu räcker det!

vi åt ialla fall lunch i gallerian också, för min del blev det sushi!
efter kista så köpte vi med varsin kondisbit hem!

påväg hem till anita så åkte vi in & kikade i hässelby kyrka.
där mia & micke gifte sig & daniel & emelie är döpta!

sen hem till anita & fikade :)
anita var snäll & körde mig till tbanan i vällinby sen också!

centralen mötte jag daniel & vi tog tåget till uppsala..

sen blev det middag på fina tzatziki!
först åt vi lite tzatziki & bröd, till varmrätt tog jag smördegsinbakade vitlöksmarinerade räkor med tzatziki & klyftpotatis.

det var jättegott!
jättemysigt att träffa familjen :)
vardagslyx!

mamma & pappa var snälla & bjöd oss på maten!
vi ville komma men hade inte råd med resa & mat, så då bjöd dom, dom måste verkligen velat träffa oss haha ;)

vi kom ialla fall hem innan halv tio & då gjorde jag storkok så vi har massa matlådor.
såklart blev det carbonara ;)

nu ska jag nog sova!




















Kommentarer
Postat av: mamma

ja verkligen vardagslyx, och ja vi ville gärna träffa er, kram

2012-03-21 @ 07:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0