Kryssning

det är helt sjukt hur kul & lyckad kryssningen blev igår!

när vi kom på båten så piffade vi till oss lite sen var det dags för trerätters i food garden..
jag åt en klassisk toast skagen till förrätt.

som huvudrätt åt jag Sterlinghelleflundra Bourguignonne - brässerad med smålök, sidfläsk, champinjoner & rödvin, serverades med mandelpotatispuré..

gud så gott allt jag, speciellt helleflundran, gud så gott, jag älskar fisk!
till efterrätt var det buffé!

efter middagen så blev det hytten en vända sen ner till baren!
där sänkte jag tre shotar till att börja med!

sen hade vi så sjuuuukt jävla kul hela kvällen!
vi dansade, dansade, dansade, träffade trevligt folk & drack goda drinkar!
det var bara helt perfekt kan inte säga mer, åh fan vad vi ägde dansgolvet!!

vi var faktistk uppe till fyra!! så det ni, vi höll igång hela kvällen & natten!

typ två timmars sömn blev det!
sen var det dags för frukostbuffé, efter det en powernap, taxfree & sen relaxavdelningen..

vi satt & bubblade i en timme & tog igen oss lite efter gårdagen!
sen fixade vi oss & åt lunch & kom hem till stockholm!

det här var verkligen en av dom roligaste kvällarna jag varit med om, så tack tjejer så mycket för en oförglömlig resa!












































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0