härliga söndag

jag, mamma, pappa & daniel åkte till siba & köpte presenter till ludde!
han får ett ps3 av mamma, pappa, mormor & morfar.
av mig får han högtalare & biljetter till kvalserien ;)

efter det handlade vi lite & hämtade upp ludde sen åktk vi hem & grillade korv & åt en jättegod spenat&broccolisoppa som mamma gjorde!

efter det åkte jag in & hämtade jennifer så vi kollade hockeyn hos oss!
sen skjutsade ludde in oss till centralen & jag & daniel åkte hem till stockholm!

när vi kom hem till vällingby så gick vi in på hemköp & handlade..
dom har fått självscanning där också, så jag & daniel skulle betala där med mitt personalkort.
killen som jobbade var alldeles svettig & skakade för han var så stressad, alla kunder skrek!

haha stackarn vet hur det känns, inga kunder fattar hur man gör?!
men jag hjölpte han lite ialla fall med någon kund & att slutföra mitt egna köp ;)

när vi kom hem så gjorde vi ordning mat..
det blev wraps med kyckling, lite grönsaker, egen guacamole & tacosås!

vi köpte vår favoritcheddar & någon choklad vi aldrig smakat, men vi orkade inte efter maten så det får bli en annan dag!

daniel badar nu & jag kolla rpå bb!

just det, idag gick jag emot mig själv & beställde hem en iphone 4s!
jag har varit såååå anti, men nu har jag följt strömmen & ger den en chans!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Åh du kommer såååå INTE ångra dig!!! :D

2012-03-18 @ 23:35:03
URL: http://uzzikuzzi.spotlife.se
Postat av: Petra

Den är så bra!!:)

2012-03-19 @ 10:43:27
URL: http://enbartpetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0