familjen

dagen på jobbet gick bra..
lite smått irriterad några gånger under dagen bara, först påväg till jobbet, fel på dörrarna på tbanan så jag var sen till fridhemsplan, men sån tur var i tid till jobbet.

påväg från jobbet till centralen, fel igen på dörrarna, såå irriterad jag blev!
fick stressa till tåget mot uppsala, jag hamnade också precis bredvid en jävla gubbe som snarkade hela vägen, ganska så irriterad var jag!

så, ursäkta jag ville bara skriva av mig lite!

när jag kom till uppsala hämtade familjen upp mig.
sen åkte vi alla & åt kina/mongolisk/sushibifféjava.
jättemysigt & lite fööööör mätt blev jag!
kul att träffa lillebror lite :)

efter midddagen åkte jag, mamma & pappa hem..
vi struntade i bio, orkade inte haha!

så vi kikade på filmen contagion. en sjuuukt bra film enligt mig, jag gillade den verkligen!
den handlar om ett virus som sprider sig över världen, SE DEN!

sen kikade vi på bb & nu är jag helt slut!
så jag tänkte nog gå & sova :)






Kommentarer
Postat av: emma

Jag gillade också den filmen :)

2012-03-10 @ 18:24:21
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0