8 mars, torsdag

god morgon!

jag gick upp vid åtta imorse..
det är skönt att det börjar bli ljust vid sex, blir lättare att gå upp då :)

jag gick ialla fall upp vid åtta så jag slipper stressa under morgonen..
älskar att kunna sitta i soffan, äta frukost & ta det lugnt & sminka mig i lugn & ro.

så nu har jag precis ätit min frukost, ska bara måla på lite mascara så är jag klar :)

jag har redan börjat lägga fram mina bikinis & några shorts, jag tror jag ska börja packa snart, så himla kul att packa ner allt i resväskan ju!

idag jobbar jag 11-20, längtar tills jag får äta min matlåda med lax haha!



min pang frukost idag :)


Kommentarer
Postat av: mama

Vilken härlig frukost....snart får du frukost på Gråalsvägen!!!

2012-03-08 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0