23 mars, fredag

det var en bra dag på jobbet igår med :)
jag var hemma efter halv nio & då åt jag & daniel lite mat som jag köpte med hem fån delin.. 

en riktig hit är ju västerbottenpaj med cremefraiche, rödlök & rom, det ska ju egentligen var löjrom, men palla det liksom ;)

så vi åt & myste i soffan under kvällen.
jag bloggade inte eftersom vi bara var med varann igår kväll eftersom vi inte ses förrän nästa tisdag, den 2 april!
så under morgonen har det blivit extra många pussar men nu har han åkt till jobbet!

jag har ialla fall betalt massa räkningar under morgonen & nu ska jag sminka mig & lägga ner det sista i resväskan!

jag får släpa med hela resväskan till jobbet..
dom kommer väl skratta åt mig ännu mer idag om dom skratta åt den lilla resväskan förra veckan, nu är den stooor ;)

men men!

jag jobbar 8-16 idag, efter jobbet tar jag mig direkt till uppsala & ikväll blir det middag ute med lite tjejer :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0