14 mars, onsdag

min dag igår var helt underbaaaaar!!

jag började dagen hos min frisör anna. hon gjorde mig fin i håret & lite ljusare!
när jag började bli klar kom jennifer till salongen & mötte upp mig, sen kom rebecca också, hon hade tid efter mig, ganska så coolt tycker jag haha!

jag & jennifer kilade ialla fall till cupido för lunch, påvägen dit mötte vi upp camilla också, så det var kul!
jennifer & jag hade massa kul att prata om under lunchen & efter den gick vi till hemköp & hälsade på mina gamla kollegor :)

så kul att träffa alla! blev mycket prat med malin & therese, vi har ju bokat tomas ledin i sommar som vi brudar ska åka & se ;)

efter hemköp gick jag & jennifer runt & kikade på stan..
vi gick in i nya rådhuset. wow vilken galleria säger jag, helt klart finaste gallerian jag varit in i.
& det bästa av allt, dom hade en avdelning med bara lexington, ååååååh herregud jag dog typ!
det är ju precis i min stil, allt jag älskar & så jag vill inreda!
så nu jävlar har jag hittat mitt paradise!!!

jag hade inte så mycket pengar med mig så jag kom bara hem med en ny duk, åh vad fin den jag.
jag var verkligen i himlen därinne.
så nästa inköp måste bli två kuddar, grytvante, grytlapp & skålar!

hittade också en jättefin randig skjorta från boomerang jag har velat ha länge!
får se om jag får en bra lön & kan köpa allt jag vill ha nu!

efter det kom rebecca & hon hade blivit jättefin & blond!
sen drog jennifer i väg på möte & jag följde med rebecca till subway.

vid tre tiden mötta jag upp malin & therese & vi gick till stationshuset & satte oss på uteserveringen & möööös i solen. våren är ju här!
så jag klämde i mig en kokosboll & varmchoklad :)

efter fyra tiden så kom anna & mötta upp mig..
gud så kul att träffa henne, usch vad jag har saknat henne, helt otroligt!
så jag fick se hur hon bor i hennes nya lägenhet, såååå fint såklart, anna har väldigt bra smak!

vi köpte med oss sushi & hade maassssooor att prata om!
det blev tyvärr en snabbis men jag är glad att vi lyckades ses för gud så jag saknat henne!

familjen hämtade upp mig vid sex tiden & då åkte vi ut till marie & jonas för att fira jonas som fyllde år!
det var jättekul att träffa dom, har saknat dom så!
så blev prat & gott fika :)

efter fikat så fick jag skjuts till emmilie & danne i björklinge där min pojkvän var också..
vi planerade lite inför kommande projekt ;) ååååååååh kan inte vänta!!!
skriver sen när allt är klart!

så vi var där & myste sen tog vi 23.13 tåget mot väsby, var hemma till ett!
så då stupade vi i säng!

jag tror jag hann träffa alla mina fina jag har i mitt liv igår, tack för dagen med er!

jag har varit vaken sen nio & bara degat i soffan..
så nu ska jag sminka mig!

vi har ingen frukost hemma så jag vet inte om jag ska gå & köpa något eller köpa  något i samband när jag åker till jobbet..

idag jobbar jag 12-19!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0