Fina dag

Lina kom å hälsa på mig på jobbet :)
Jag köpte med en hel lax sida hem, väl hemma gick vi direkt till coop å handla!

När vi kom hem gjorde vi mat. Det blev tacos såklart :)
Efter maten blev det en låååååång promenad ner till kanaanbadet å maltesholmen, två jättefina bad å mycket annat fint fick vi se. Dock liiiiiite jobbigt med mina nya skor i leriga skogen haha!
Vi var ute över en timme å gick ialla fall :)

Väl hemma gjorde jag fruktsallad med vindruvor, färska hallon, passionsfrukt, banan, melon å ananas med vanilj kesella, mmmm :)

Vi kollade på bajs fotbollen. Sopor. Jag sa att dom skulle förlora för alla va så kaxiga!

Efter de blev det skräckis, usch, the women in black. Hatar skräcka haha!!

Lina ska sova här, så det har varit värsta myskvällen :)får se om vi är vakna eller sover nu :)

Tack för en jättemysig dag å kväll vännen <3


Kommentarer
Postat av: Chubby

Tack min underbara har haft supermysigt! <3

2012-06-12 @ 10:15:54
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0