älskade kollegor

jag kände att det var jobbigt att gå upp imorse & gå till jobbet på grund av vissa saker..
men jag har ju så bra kollegor att det ordnade sig & min dag blev riktigt bra.
så vi skrattat alltså, vi sa det, det är fan inte många som kan ha så kul på jobbet som vi alltså!

när jag kom hem vid halv nio så plockade jag undan lite..
jag provade kläder för helgen..

sen har jag duschat & kollat sista avsnittet av Desperate housewives, åh så jag grät!
jag ska köpa alla boxar nu & kolla om, det är så mycket jag missat sista säsongerna!

nu börjar jag känna mig trött, får se om jag lägger mig snart, daniel kommer hem sent antar jag, firmafest you know?!

jag ska upp tidigt imorn & jobba.
längtar tills imorn då kommer mamma & pappa!!





tillsammans är vi starka <3



Kommentarer
Postat av: mama

så fina

2012-06-06 @ 10:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0