30 juni, lördag

igår så köpte mi en flaska amarone vin till mig.
jag blev så himla glad, men tyckter ändå det var jobbigt att at emot ett sånt fint vin.
hon tog ett pass åt mig förr så jag tog hennes igår..
så jag sa att det hade hon inte alls behövt vi var ju kvitt..
men hon sa att jag var värd det & tycker om mig, så jag blev jättejätteglad verkligen :)
 
efter jobbet tog jag tbanan till medborgarplatsen där jag mötte anita, daniel & emelie..
vi gick till en  lokal kvarterskrog på söder som hette stekpannan.
jättegod mat & riktigt bra priser!
 
jag tog toast skagen till förrätt..
till varmrätt tog jag vitlöksspäckad tornedos med kantareller, rödvinsås & gratäng.
mmmm så gott det var!
 
sen åkte vi hem.
daniel träffade sina gamla hockey/klasskompisar sen han var liten.
riktigt kul för han :)
 
jag köpte med lite godis hem & skulle ha film kväll, somnade till borat klockan tio.
vaknade vid ett & gick & la mig..
sen vakande jag efter fyra när daniel kom hem!
 
nu är vi vakna..
vi ska fixa oss & ta oss mot uppsala sen!
idag blir det grillparty hos mamma & pappa med mormor morfar jonas marie ebba farmor therese & tjejerna.
som jag längtar!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0