24 juni, söndag

JÄVLA BLOGG.SEEE!!!! appen funkar ej & nya layouten suuuuuger!!! inget funkar som det ska!!
 
igår, midsommardagen åkte jag från harängen med taxi till norrtälje & tog åtta bussen till stockholm!
jobbade 10-20.30!
 
det var jag & ida som jobbade vilket var kul!
dagen blev lugn, inte mycket folk alls!
 
efter jobbet åkte jag hem & sen runt tio så kom malin hit.
gjorde en chansning vid typ sju & fråga & hon ville komma-
så jag blev glad! :)
 
vi hade en myskväll med choklad, ben & jerrys & massa prat & fick se alla kort från hennes & thereses USAresa!
vid två så somnade vi :)
 
idag har vi hämtat daniel i upplands väsby & sen åkt till kista & ätit lunch & kikat massa affärer!
sen åkte vi hem hit & vilade ett tag..
sen gick jag & malin upp til vällingby city!
 
jag hämtade ut mitt paket, äntligen har min väska kommit!
sen blev det shopping inne i k5!
jag köpte äntligen en tröja från boomerang som jag suktat efter länge, en enkel & snygg tröja!
 
efter det köpte vi lite till kvällen & gick hem & gjorde mat :)
laxfilé med västerbottenost & vitlöksost :) med sallad & tryffelsalami & spinata calabra som tilltugg!
en kalas middag!!
 
vi kollade tv & vid åtta åkte malin hem.
det var jättekul att ha henne här :)
 
nu har vi ätit jordgubbar med mjölk & nu badar daniel & jag kollar på äntligen midsommar, en udda svensk film haha. värsta stora amerikanska skådisen med ju!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0