familj & vänner <3

middagen med eva, pg & henkan var jättetrevlig!
vid nio tiden skjutsade ludde & henkan in mig till stan, vi hämtade upp jennifer & mötte therese & malin vid luthagens livs för att köpa lite godis!

vi har kollat på filmen hur man blir av med en kille på tio dagar? alltså jag älskar den filmen haha!
vi har pratat massa & haft en riktig tjej/myskväll!
jennifer & malin ska sova här också, ett riktigt sleepover-party!

imorn jobbar jag 10-17!
sen ska jag åka till stockholm, får se om jag lånar mamma & pappa bil eller tar tåg!













Kommentarer
Postat av: mamma

tack för att du kom och hjälpen jag fick med förrätt och efterrätten.

2012-01-14 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0