13 januari, fredag den trettonde.

hjälp den här dagen skrämmer mig!!
usch usch!

igår hade jag & mamma & pappa en myskväll med god mat, wok & sushi!
lillebror kom hem när vi ätit klart & lagt oss i soffan!

sen skulle vi alla lära mamma hur hennes nya iphone funkade, jag säger bara: HAHA!

mamma & jag kollade på nya serien revenge, den verkar riktigt bra, den ska jag följa!
när det var slut så kollade jag klart filmen brides maids, den var också riktigt bra & rolig!

jag har precis vaknat & tagit en dusch, jag har inte sovit mycket inatt eller under morgonen för jag har haft så sjutk ont i halsen!

nu ska jag ner & titta tv sen fixa mig & åka in till stan & träffa rebecca & camilla för att äta lunch! :)
jag är leeeeedig idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0