Underbara dag

Jag blev såklart suuuupernöjd med mitt hår, älskar att gå till min frisör! Efter det blev det lunch på Guntherska hovkonditori med ludde, farmor & mamma..

Jag åt en ceasarsallad som var helt okej..
Dom hade inte sån rolig mat & heller inte mycket att välja på.
Men dom hade jättefina bakverk!

Efter det strosade jag, mamma & farmor runt på stan. Hittade såklart massa fint jag ville köpa till hemmet men det får vänta!

Däremot köpte jag en tre blusar på vila, dom kommer vara sååå fina i thailand & annars också såklart hihi!
Vi avslutade med fika på espresso house, en varm choklad med saffransbiscotti fick det bli!

Nu sitter jag på pendeln påväg hemåt.
Jag ska möta daniel i sollentuna, han ska fixa pass!

Allt jobb & slit gav reslutat, älskade lööön koooooom in på kontot nuuuuu!!

Tack mamma, farmor, ludde & anna för bästa dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0