25 december, tisdag

Vår julafton var jättebra.
Det snöade så fint hela dagen också..

Pappa & jag började med knäck sen fixade vi oss alla & vid ett lämnade vi daniel vid bussen sen åkte jag & mamma till media markt & köpte en sista julklapp till ludwig.

När vi kom hem åkte vi förbi mormor & morfar snabbt för lite julklappsutdelning sen vidare till marie & jonas.

Där var det fullt hus & jättetrevligt!
Vi kollade på kalle anka, jag lekte & spelade bajsspelet med mina småkusiner!

Sen åt vi en massa god mat & sen kom tomten
Så himla kul att se tjejerna träffa tomten hihi..

Det blev massa juklapps utdelning & alla var nöjda & glada!
Sen blev det fika & alla blev trötta vid sju tiden, jag fick jätteont i ryggen helt plötsligt så sen hade jag ont resten av kvällen..

När vi åkte hem åkte vi förbi kyrkogården & tände ljus.
När vi kom hem fick jag lite mer julklappar som vi glömde ta med..

Sen kollade vi i familjen på tomten är far till alla barn, man skrattar alltid lika gott haha!

Min julafton var precis som jag ville, med fina människor, massa god mat & fina klappar!

Det jag fick i julklapp var pengar till thailand, presentkort på lexington, en bok om estelle, en bok om kungahuset, ljusstakar, strykjärn, mer tallrikar, pengar, en top, det är vad jag kommer på nu..

Nu är jag påväg till jobbet. Pappa är så himla snäll & kör mig!
Det snöar massssor!
Jag jobbar 8-16 idag, jag är själv första tre timmarna, jag ska fixa tre beställningar plus upplägg!

Efter jobbet tar jag tåget tillbaka till uppsala & ikväll är det utgång på flustret med daniel, emelie, danne, emmilie , patric & jessica!!
Än är jag inte alls taggad, vill bara sova, men vi får hoppas jag ändrar mig!

Jag har riktigt ont i ryggen så jag hoppas denna dag rullar på bra ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0