24 december, Julafton, måndag

Pappa & daniel kom & hämtade mig igår när jag slutat, när vi kom hem åt vi massa gott, ostar & skinkmackor.
Mamma hade gjort jättefint.

Sen kollade hela familjen på bingolotto & spelade, ludde fick bingo! Senare kollade vi på en gång i phuket, jag älskar den filmen! Äkta louise & ludde humor!
Sen kollade vi på summerburst på svt24 & drömde oss iväg!

Tack för bästa kvällen med dom absolut viktigaste personerna i mitt liv, jag älskar er alla så, bästa kvällen på länge!

Nu har vi vaknat & kollar på buddies valparna, dom är ju för söta. Jag har alltid velat ha en golden retriver!

Vi ska alla äta grötfrukost om ett tag, sen ska jag & pappa göra knäck. Jag ska slå in sista klapparna.
Vi ska ta det lugnt här hemma & jag skjutsar daniel sen så han åker & firar med sin familj.

Vi ska hinna till kyrkogården & tända ljus sen vid tre ska vi alla hem till marie & jonas & fira med mormor morfar farmor therese tjejerna & maries familj, ska bli riktigt mysigt! :)

Ni alla får ha en riktigt fin jul, njut av denna dag med era nära & kära!

Jag glömde min systemkamera hemma. Buuhuuuuu :'(


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kramar

2012-12-24 @ 10:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0