Great day

När jag, farmor å anita kom till gamla stan så ät vi lunch direkt på cafe cronan, det ligger bredvid restaurang borgmästarn, jättemysigt cafe!

Vi åt bakadpotatis med skagen å sen knalla vi runt i gamla stan, det är verkligen min favorit stadsdel i stockholm, så mysigt ä man får lite utlandskänsla!

Efter att ha gått runt ett tag så tog vi en fika på wayens coffe, varm choklad med marshmallow å cheesecake :)

Sen gick vi in mer mot city å jag köpte en kameraväska sen mötte vi fanny å gick till centralen för att lämna farmor vid tåget.

Dagen med farmor å anita var jättebra !

När vi kom till vällingby hämta jag ut paket sen handlade jag å fanny lite mat å gick hem å kolla dh!

Daniel kom hem å vi gjorde tacos :)
Sen gick jag å fanny ä köpte skilda världar boxen så vi komma lite på, nu badar daniel ä vi kollar vidare på dh ;)

Laddar upp kamerabilder imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0