9 augusti, torsdag

Mormor å morfar följer också med på kryssningen, åååh vad jag längtar!
I augusti är det lite födelsedagar å ledin, i september kräftskiva, oktober skaldjurskryssning, november SHM, hela december är underbar med nedräkning till jul, hela julen, min födelsedag å nyår, sen blir det thaaaasiilaaaand!!!!! :D

Men nog om det nu hihi, hemma idag med från jobbet pga ryggen.. Hela dagen igår å idag har jag haft ont i hjärtat, jätte obehagligt :(

Sen kvarstår min ständiga huvudvärk å yrsel å trötthet, jag sover verkligen som en stock nu, senaste veckorna, det är konstigt.. Jag vaknar inte ens när daniel åker till jobbet på mornarna..

Vi har ialla fall precis ätit middag å ska snart åka å lämna anitas bil, hon kommer hem idag..
Vi hade hoppats få träffa henne idag men blir nog tyvärr inte så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0