5 timmar på akuten!

Dagen började bra med picnick i drottningholm med min jennifer, vi hade massa att prata om å efter vi ätit å så åkte vi till kista för att hälsa på lina! Vi väntade tills hon sluta sen skulle jag köra dom till väsby till upptåget. När vi står stilla vid ett rödlyse så smäller det till rejält å vi hoppar fram med bilen, fick panik å börja gråta vi alla fick jätteont i nackarna! Men vi pratade med hon som körde in i oss å åkte sen till väsbys sjukhus löwenströmska men dom hänvisa till akademiska så vi åkte dit! Det blev fem timmar på akuten med undersökningar! Sån tur var sträckte vi nog bara nackmusklerna! Men jag har jätteont i rygg å lite nacke! Efter akuten blev det donken å nu kom vi hem nyss.. Tack till min daniel som kom så jag slapp köra hem å tack mamma å pappa för ni kika förbi å tack å lov tjejer att vi hade varann!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken tur att det inte blev värre med er tjejer eller bilen . Det har varit något varje gång vi ska komma med sängarna!! Tänk den gången du fick sitta åka åt fel håll med tunnelbanan/pendeln!!(p.g.a daniel ha ha) Men nu är sängarna äntligen på plats trots all kallabalik.

2012-08-08 @ 08:19:09
Postat av: chubby

jävla kärringar som körde in i oss de ska va glada att jag var så pass "snäll" som jag var hade kunnat vara mkt värre :@

2012-08-09 @ 01:05:43
URL: http://hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0