tvätta tvätta

jag vaknade imorse runt åtta tiden av sms av min kära therese.
sen har jag legat & dragit mig i sängen hela morgonen, riktigt skönt faktiskt..

vi håller på & tvättar lite, så nu är andra maskinen igång.
killarna spelar spel nu, dom spelade till typ fyra imorse tror jag haha!

idag får vi se vad som händer.
vi kanske åker in till stan & kikar runt lite, kanske till & med blir lite shopping ;)
om vi tar oss till vilabutiken i gallerian, & om vi hittar boomerangbutiken :)
annars kan jag ju vänta tills nästa månad med lite, vi får seeeeee hihi!

annars då? vintern är kommen igen, har snöat sen igår kväll här, det är helt vitt ute.
på ett sätt mysigt men ändå less på vinter & redo för vååren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0