snälla våren, stanna

therese, malin & jag åt lunch på thaivillage, thai- & sushibuffé!
jättegott :) men det bästa var ju att träffa flickorna.
att få prata & hänga ett tag :)

runt halv tre hämtade mamma & pappa upp mig & vi rullade mot vällingby.
vi åkte till vällingby centrum först & gjorde lite saker..
jag hämtade ut min iphone, fyllde på mitt sl-kort & handlade lite middag.

sen åkte vi hem hi & fikade lite sen åkte dom.
daniel kom hem strax efter det.

vi försökte få igång min iphone men funkade inte med nya simkortet, måste aktivera det på något sätt..
sen gjorde vi middag, det fick bli tacos :)

så vi har ätit oss mätta & suttit i soffan bara..
kollar lite på brynäs-färjestad!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0