oh happy daaaay

en bra dag idag med massa sol & en allmänt bra dag!
jag kände sån lycka idag när jag satt på tbanan hem & såg ut över stockholm & vattnet, jag tänkte att jag har världens finaste vänner, världens bästa familj, en underbar pojkvän, ett jobb jag trivs med & ett boende med min älskade.

jag kunde inte låta bli att le lite för mig själv då :)

när jag kom hem gjorde jag en snabbsallad med halloumi som vi åt :)
efte vi ätit så slängde vi ihop carbonara så vi har massor av matlådor, tio stycken blev det! :)

nu kollar jag på greys & myser i soffan :)

just de, idag fixade jag träningskort! :)
äntligen ska jag börja träna igen!


det ser ut som sås med grönsaker haha, men det är för minifraichen blev så rinnig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0