mysig fredag

vapiano blev det en pizza för min del.
det var en pizza med parmesan, gorgonzola, mozzarella, oxfilé, spenat & tomater, den var god, liiite mycket gorgonzola tyckte jag..

mamma & jag delade på en pannacotta till efterrätt :)

sen åkte vi till djurgården, cirkus för robert gustavssons show!
den var rolig tyckte jag, jag gillade den verkligen! det var dom klassiska grejerna han gjort genom åren & lite lite nytt.

det dåliga var dom dålia låtarna tjejerna sjöng & deras kassa dans, ett stort minus, men det var väl för att robert skulle kunna byta om eller något..

jag fick skjuts hem sen av familjen ialla fall :)
ludde fick se hur vi bor, han hade ju inte varit här än, så det kändes kul att visa honom :)

när dom åkte så duschade jag & diskade undan disken..
så nu är det väl dags för sängen snart..
daniel är på singö så jag sover jsälv inatt, usch gillar inte det :(
men men..

jag måste sova eftersom jag ska upp runt sju imorn!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0