Min underbara dag

den här dagen har varit så bra som den kan bli.

jag mötte upp tjejerna & vi gick en runda på stan, jag fick köpa mina saker jag ville :)
sen gick vi & letade restaurang att äta lunch på.
jag har spanat på en italiensk restaurang som heter sogni länge som ligger innan stureplan.

men dom hade inte öppnat än, så det blev inget tyvärr.
utan det blev fridays vid kungsträdgården :)
kunde inte ha blivit ett bättte ställe.

vi satt på uteserveringen & det var skinande sol & det värme rejält så vi satt i tröjor bara.
jag åt ialla fall kycklingfilé med jackdaniels glaze med potatismos med cheddarost & friterade jätteräkor med en jättegod dipp, det var sjuuukt gott!

där satt vi & njöt ett tag & sen drog vi oss mot china teatern.

jag kan säga att föreställnignen var helt över förväntan, riktigt bra.
jag hade rysningar typ hela showen, det var precis som filmen, åååh så bra det var!!!

efter showen gick vi mot centralen, där köpte jag sushi & sen skildes vi åt.
tack alla för denna dag!

när jag kom hem åt jag & daniel sushi & sen gick vi till coop.
så vi har ätit lite ost & kex & daniel ligger i ett bad nu..

jag kollar på bb sen blir det sova :)












Kommentarer
Postat av: mamma

Super härlig dag.....

2012-04-17 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0