Jandía, Fuerteventura 26 mars - 2 april 2012

vår resa har varit jätteskön! helt underbar. jag har njutit varje sekund med min älskade familj.
vi har ätit masssssor & druckit goda drinkar & sangria :)

vi har bara legat vid poolen faktiskt, det blir ju tyvärr lätt så med all inclusive..
men vi var till stranden andra dagen ett tag & sen sista dagen..
men det var såna undervattenströmmar så jag vågade inte bada.

otroligt fin strand ialla fall, turkost vatten & vit sand. en av dom finaste stränder jag varit på..

första dagarna brände jag sönder mig på, & dom sista haha, så har mest varit bränd & röd!
men lite färg fick jag nog tillslut ändå! :)

jag köpte ett par äkta rayban solglasögon där nere, för 79,90 euro.
riktigt snygga! pilotbrillor blev det! sen jean pauls nya parfym, summeredition!
i looove it!

ja, vad har vi mer gjort, kollat lite på djur?

vädret har ialla fall varit vääääldigt varmt, runt 30 grader varje dag, dock lite molnigt..
väldigt svala kvällar så man behövde alltid en extra tröja :)

sen tyskar, jag är så less på dom!!
jag ska öppna ett hotell som är tyskfritt!

nog om tyskar, min vecka har varit toppen med mina familj.
jag älskar er!

fuerteventura, jag kommer garanterat tillbaka!

































































































































































































































































Kommentarer
Postat av: emma

ååh verkligen fina bilder, sådana som man längtar sig bort med :)

2012-04-03 @ 10:50:57
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0