Fredagskvällen

i fredags så mötte jag & daniel upp dennis & sofie vid hötorget & sen strosa vi runt i stockholm ett tag för att sen gå mot gamla stan för att leta restaurang :)

så vi gick in på något litet litet ställe & tog något att dricka, vi satt fyra i rad så det var inte så trevligt haha så vi gick vidare!

sen började det regna så vi tog första bästa ställe, vi hamnade på en italiensk restaurang som hette da Peppe, ett jättemysigt ställe..

vi tog förrätt, jag tog oliver & fetaost, så gott! :)
sen till varmrätt en pasta med pancetta, zuccini, grädde & parmesan, sjukt gott men väldigt mättande pga all grädde så jag lämnade!

efter middagen hittade vi ett jättemysigt ställe, bar, bistro & restaurang, Borgmästarn hette det.
Suuuupperfint & mysigt! hade mycket bättre & mer mat & billigare, så vi ångrade oss haha!

men där blev det drink & cider & massa prat..
jättetrevligt hade vi!

vi åkte hem runt halv ett, så tack för en jättetrevlig kväll dennis & sofie!

PS. jag älskar gamla stan! DS.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0