älskade säng

min jobbdag har varit bra som alla andra, potatissallad & räkbakelser, jag är så glad att jag får göra sånt på jobbet, roliga saker på arbetstid liksom, ja jag gillart!

jag kom hem runt halv nio, då började jag med maten.
gjorde typ korvstroganoff så vi har lite matlådor :)

efter det tog jag en dusch & satte mig sen i soffan med choklad, kakor & cola, japp, ska det va så ska de!
så jag har legat i soffan alldeles ensam men snart är min älskling hemma.
han har varit ute på lite äventyr ;)

jag ska nog gå & lägga mig nu tror jag, ska byta vatten först till tulpanerna så dom håller längre!

imorn ska jag upp med tuppen, 5.00 ringer klockan imorn sen är det jobb, 6.45-16, i love!
sen mys i stan med dennis & sofie! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0