24 april, tisdag

farmor & jag fikade igår & kollade på tv.
kollade på ola-conny & morgans reseprogram, ja ghar aldrig sett dom på ullared elller något men fan så jag skrattade! vilka muppar, jag skrattade så jag grinade nästan haha!

vid nio tvärslocknade jag, kul haha!
sen vaknade jag vid tio & då ville farmor lägga sig så jag la mig pigg i sängen med datan & bb!
jag väntade tills daniel kom hem vid ett, då bokade vi resan :)

jag sov till åtta idag, känns skönt att vakna i tid..
det är ju strålande sol & superväder så jag & farmor har suttit på balkongen i solen :)

idag ska vi hem till anita på lunch, ska bli hur kul som helst!

åh just det, farmor hade gjort vaniljdrömmar till mig, sååååå goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0