tjejkväll!

vilken mysig kväll det varit!

började ju med middag ute hos familjen med jennifer!
det blev klyftpotatis med fläskfilé, halloumi, hemmagjord kantarellsås, rödvinsås & fetaoströra med värsta salladen & lite rödvin..
jättemysigt & trevligt med familjen :)

sen åkte jag & jennifer in till stan med pappa.. mötte therese vid luthagens & köpte massa gott & hyrde film..
malin kom strax efter det precis :)

vi kollade på idol & sen på filmen himlen är oskyldigt blå..
den var faktiskt jättebra!

efter filmen blev det massa massa prat..
jättemysigt & skönt att sitta & prata..

jennifer åkte hem runt tolv tiden, therese gick & la sig runt halv två, dom båda ska upp tidigt & jobba..
men malin & jag har suttit uppe & pratat tills nu, hon åkte för en kvart sen, alltså kvart över tre!
så det blev en lååång tjejkväll..
men det klagar jag inte på, det har varit på bra :)

men nej, nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng!



nya chokladen med dadlar & pistagenötter, helt okej. påminner mycket om frukt & mandel








kolla in mega vinflaskan malin hade med sig! vi drack tyvärr inget, får bli en annan kväll ;)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Önskar jag orkat vara med!! <3 Pussipuss

2011-09-10 @ 08:40:06
URL: http://uzzikuzzi.blogspot.com
Postat av: emma

den nya maraboun är jättegod!

2011-09-11 @ 13:33:33
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0