perfect home

ja, då ska jag var lusfri nu, äckliga kryp!

jag & mamma åkte till rasbo till anneli, gud har inte varit där på säkert 15 år, för att gå på ett "perfect home" party..
det var alices mamma helena som höll i det :)

huuuuur mycket fint som helst, men jag höll fingrarna i styr..
det bara blev en present till therese :)

sen vann jag en jättefin skål!
åh vad glad jag blev, jag har aldrig vunnit något typ haha!
& när jag kom hem såg jag att det var tre extra skålar med, perfekt ju!

vi hade ialla fall trevligt & åkte hem runt nio..
åkte med mamma hem & hämtade sängkläder & fick skjuts hem av lillebror & hans kompisar sen..

när jag kom hem bytta jag lakan i sängen igen!
nu sitter jag & lyssnar på massa bra musik..
men jag måste försöka sova snart!

imorn jobbar jag 6.50-15!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0