ont i magen

jag har haft ont i magen sen typ sju tiden, riktig magknip alltså..
när jag kom hem så gick jag & therese ut & gick en promenad, riktigt skönt att få gå & prata lite..

när vi kom tillbaka kollade vi på robinson & nu på filmen dumpad, den är rolig!
men vi båda har sett den förr :)

vi har hittat sjukt billiga resor till thailand, det bara kliar i fingrarna & dom drar mot "boka" knappen, men nej.. vi får se hur allt blir. men jag hoppas me än allt att det blir thailand i vår! annars om ett år!

nej nej tillbaka till verkligheten, ska kolla vidare på filmen & sen sova!


Kommentarer
Postat av: mamma

Mycket söta flickor på denna fina bild, OBS! Jag gillar dig som blond!!

2011-09-02 @ 11:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0