28 september, onsdag

när jag kom till centralen i måndags så hämtade daniel & bertil mig, sen fick vi skjuts till daniel!
när vi kom hem åt jag skogssvampsoppa med baguette, mmm!
älskar att äta soppa nu när det börjar bli kyligt :)

igår gick jag upp tidigt, klockan fem..
fixade mig & tog det lugnt..
sen var jag i delikatessenöstermalm hemköp hela dagen..

var tyvärr inget speciellt, det enda jag gjorde var att göra sallader hela dagen, kunderna ville bara ha luncher, inga goda salamis!

efter jag slutat gick jagh in i saluhallen på östermalmstorg. wow vilken otroligt fin saluhall!

sen åkte jag till hässelby till anita!
anita bjöd på värsta lyxmidddagen såhär en tisdagkväll!

oxfilé med potatisklyftor, bearnaisesås, sallad, baguette & vitlökssmör, ja you name it!
huuuuur gott som helst!
det var ialla fall en jättemysig tisdag i hässelby..
vi kollade på halv åtta hos mig & idol & åt massa gott som anita bakat!

sen var hon snäll & skjutsade mig till daniel :)
vi var hemma vid halv tio så jag duschade & daniel höll på & packade & fixade för sin resa!

idag var jag uppe vid fem igen!
idag har jag varit på mörby hemköp hela dagen.
där är det så jäkla kul!

jag har sålt massa salami & fisk & allt.
åh så kul det är! jag längtar verkligen tills nya nutiken så jag kommer igång på riktigt!

nu är jag hos mamma & pappa..
vi ska äta snart, det blir hämtmat, mamma & pappa är duktiga & ter sallad, men jag kör all in & äter en pizza, tropicana, med skinka, banan, anans & curry! nyttig pizza ;) ( haha ?! )

sen kommer mormor & morfar :)
sen är det balett & sen hem & mysa med therese & nathalie & SEN sovaaaaaa!

snart landar min älskling i italien, har ska vara i gardasjön med hans pappa, farbror & hans firma, dom ska cykla i berg & spela tennis, kul ju!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0