18 september, söndag

imorse kunde jag heller inte sova, jag gick väl upp runt åtta tiden..
åt en god frukost  satt & pratade med mia, mickan & jesper massa vid tvn..

resten av huset vaknade väl till liv runt tio tiden.
sen bestämde jag & daniel oss för att ta 10.40 bussen från singö till stockholm..

så efter en masa byten av bussar & tbanan så var vi hemma här runt två..

vi har bara tagit det lugnt idag..
eller vi fixade faktiskt lite när vi kom hit..
daniel fixade i badrummet & jag bäddade rent..

sen kollade vi på skilda världar ett tag..
sen gick vi till coop & handlade lite :)

så nu under kvällen har vi ätit goda mackor bara & lite naturgodis..
nu badar daniel & jag ska hoppa in i duschen..

sen kollar vi vidare på skilda världar & myser vidare! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0